Salariile din social media

Salariile din social media. Un top asteptat cu interes de toti participantii de la Webstock 2013. Si nu doar de ei.

Dar work-ul de calitate?

Cand facem chart-uri servite ne meritam banii?

Cand facem topuri in functie de cat de mult cotizeaza brandurile la evenimentele sau agentiile noastre?

Cand facem concursuri pe facebook si pentru ca ne este usor, lasam toti concursomanii sa se inscrie pentru ca nu? regulamentul le permite! regulamentul il facem noi.

Cand blogul companiei e doar un loc in care punem comunicatele de presa pe masura ce ies ne meritam banii?

Tot ce putem sa facem pentru 500 de euro este un concurs cu like-uri? Serios? In 2013?

Dar pitchurile castigate pe prietenii si preturile de dumping? Pentru ca exista clienti care ajung sa spuna, foarte frumos cu o sticla de apa plata in fata, “dincolo era mai ieftin”.

Avem sute de mii de fani, avem salarii, avem pozitii, avem arta, avem interactiuni, ce ne lipseste ca sa facem work de calitate? Care e urmatorul pas?

 

Leave a Reply