Accidentul de pe Chitilei

Bound to happen? Somehow, da. De ce?

Păi…

1. Cartierul e plin de rumâni (inclusiv minori) care conduc fără carnet mașini înmatriculate în Anglia, Spania, Franța sau Italia. În special, bemveuri. Din alea de 2000 de euro. Nu merg departe cu ele, se plimbă prin cartier – which is Șoseaua Chitilei. Cum știu asta? Am crescut cu ei. Needless to say că poliția știe de ei. 

2. În zonă îi dai. De ce? Chitila a crescut ca zonă rezidențială în ultimii ani, ceea ce înseamnă mai multe mașini (cel puțin încă una pentru fiecare apartament/casă). Există două gâtuiri, una la Podul Constanța (spre ieșirea București) și cealaltă la semafor Carrefour (pe sens invers). Între ele e o zonă de 3 km cu 1 semafor și trei zebre. Toată lumea îi dă pe acolo, pentru că se poate, pentru că ai obosit la gâtuiri. Nu tu poliție, nu tu nimic. E fiecare pentru el.

3. Șoferii sunt frustrați. De ăia din cartier care ies în șosea fără să semnalizeze, care întorc și depășesc pe linia de tramvai, de toate camioanele și tirurile care descarcă și încarcă în zonă (multe depozite de materiale de construcții). Așa că îi dau fără stres.

4. Pietonii traversează kamikaze. Inclusiv pe zebră, au pus piciorul și au senzația că timpul oprește mașinile pe loc. Ăștia care au murit au traversat la 50 de metri de de zebră. 50 de metri. Asta e distanța dintre viață și moarte. Ca să știți. 50 de metri.

P.S. Poliția a pus de două zile un radar în dreptul benzinăriei OMV. Era acolo inclusiv la 2 dimineața. De parcă un radar rezolvă problema. 

Leave a Reply